den som söker skall finna

publicerat i allmänt;
hej alla ♡
 
som jag letat efter ett bord med svarvade ben & äntligen vann jag en auktion av ett för några veckor sedan. några dagar senare hade det skickats till deras lager i göteborg & vi åkte & hämtade det snart därefter.. nu är det äääntligen hemma & jag är så lycklig. tyvärr är det kanske något litet & stolarna passar inte ypperligt så vi får se om det får stanna i matsalen eller om det blir, som det faktiskt auktionerades ut som, två månbord. isåfall får jakten på det perfekta matsalsbordet fortsätta.. men så länge tänker jag bara vara huuuur nöjd som helst! lite längre fram ska jag eventuellt få på hjultrissor & sedan ska det målas men det får bli ett senare projekt!
 
 
visst är det heelt underbart?!
nu till nästa fundering.. om vi har kvar detta som matsalsbord.. vad för stolar skulle passa? 
ni får gärna dela med er av era idéer & tankar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad heter tapeterna? Både de blå & de olika beige? Har precis köpt ett litet sekelskifteshus som behöver ny tapet i vardagsrummet, skulle passa bra med en ljus, lugn variant 👍❤️

2:a kommentar, skriven , av Marie Kristensen:

Hej!
Så fantastiskt fint!
Får man fråga vilken färg ni har på William Morristapeten utanför matsalen?

Mvh
Marie

Kommentera inlägget här :