prästgården då & nu

publicerat i allmänt, före & efter, prästegården;
hej alla ♡
jag minns så väl när min sambo kom hem från jobbet & sa att det fanns en prästgård till salu.. jag hade bara några dagar tidigare skrivit i en blogg jag hade att jag önskade mig ett gammalt hus med en vacker glasveranda som omringades av ängar, med betande kor eller får.. jag fastnade på ett ögonblick & när vi senare åkte på visning var jag förälskad.. förälskad i tanken på att flera generationer vandrat & satt sina spår i huset.. att kanske kanske kunde vi stå på tur att skapa nya minnen där. när det några veckor senare var dags att skriva på sammanträffade detta med någonting annat; vi var gravida! detta fick vi otroligt nog reda på samma dag som självaste påskrivandet.. vilken omställning! i februari 2012 satte vi igång renoverandet & på den tiden hade vi ingen aning om vad som väntade, vilket slit! men vi är så lyckliga över att detta är vår prästgård & att vi får äran att ta omhand & göra i ordning den ♡
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maggie Bergius:

Såå fint! Det blev ju väldigt bra:) Ni måste trivas så bra i ert hus! Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :