kärlek i november

publicerat i allmänt, barnen, känslor, natur;
god förmiddag alla fina..
 
måndag igen & ännu helt underbar novemberdag, sååå vackert ute när första snön fallit & frosten ligger som kristaller på den vissna hösten som passerat.. älskaaaar november. & på tal om kärlek i november blir ju vår minsta lilla gosse ett år nu på lördag! hur fort har inte det här året gått egentligen? & då har det ändå varit det tuffaste året jag varit med om & alla dagar har inte varit bra dagar om man säger så.. ni som följt mig länge kanske har förstått att jag inte riktigt varit mig själv & framför allt ni som känner mig.. den vanligtvis så glada & spralliga Emelie finns inte närvarande lika ofta & det vore lögn om jag skrev att jag känt mig lycklig jämt & ständigt. tvärtom. hur som helst är jag såklart otroligt tacksam & så glad över att det var just valter som kom till oss.. han är helt fantastisk & tillsammans med sina bröder gör han mig till en bättre människa varje dag. jag är också så oerhört glad över min familj i övrigt & alla fina vänner jag har omkring mig som stöttat & funnits där under detta år.. tack ♡
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna Berglund:

Åå vännen! Det är tufft med småttingar och jag tycker det är skönt när man får dom där stunderna med bästa spralliga Emelie <3 Du vet vart jag finns och att du kan prata om allt med mig! Love u darling <3

Kommentera inlägget här :