gemener & versaler

publicerat i allmänt;
godkväll i stugorna ♡ 
 
åh vad jag känner mig ringrostig när det kommer till skrivandet.. sen ska jag alltid fundera tvåhundra vändor innan jag kan bestämma mig hur jag ska ha det också. designen är inte riktigt färdig här på bloggen & jag vet inte om jag ska skriva med bara gemener eller om jag ska göra rätt & skriva med versaler med.. ni som följer mig på instagram (@emeliesvackra) har kanske lagt märke till att jag gärna skriver med små bokstäver? jo, det är nämligen så att jag tycker det är så mycket finare på något vis ♡ 
 
utifrån allt det här har jag några frågor till er:
har ni några tankar vad gäller designen.. färg på text osv?
läser ni vanligtvis bloggar i mobilen eller på datorn?
& sen sista frågan; vad vill ni läsa om/se bilder på?
 
ha en fin kväll ♡ 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Håller med om texten...vackert med små bokstäver.... ✨ enkelt och tydligt med svart text...läser bloggar på min mobil... tycker du har ett såå vackert hem,något som visas mer sällan är hur man "pyntar" i fönster.... 🌿⭐️ ska bli roligt att följa och läsa din blogg! kram och lycka till!

Kommentera inlägget här :